"La Justicia no existe por la naturaleza, existe por la Ley"

23 de març 2006

Carles Sagués

A una entrevista realitzada a Carles Sagués, elegit candidat a l’alcaldia de Badalona pels seus companys d’IC. m’han sorprés, o no, alguna de les seves respostes i la veritat considero que són per sucar-hi pa:.

–L’alcaldessa Maite Arqué tampoc no ho és (de líder)?–«És una alcaldessa amb uns valors bons però no té un efecte de líder indiscutible. Al PSC no cal fregar gaire per saber que hi ha una gran disparitat.»

Traducció: “’alcaldessa regna però no governa” És tan bona!

Creure en l’Ajuntament –Diu que vol recuperar la credibilitat del consistori. Com ho pensa fer?–«Complint terminis, explicant les coses i explicant allò que no es pot fer. És més efectiu ser el màxim de sincer que dir a tothom allò que vol sentir.»

Traducció: Els actuals governants no expliquen les coses, menteixen i , a sobre, diuen que sí a tot, però no fan res del que prometen. Per cert IC està al govern municipal?. Potser se li ha oblidat?

–A quina regidoria es veu? –«Ara mateix a cap de concreta. Puc treballar a qualsevol lloc de l’Ajuntament.»

–Li agradaria recuperar Cultura? –«Sí que m’agradaria recuperar-la. Em va saber molt greu estar només quatre anys i no poder rematar una línia o un estil. És una de les regidories on jo puc encaixar.»

Aquesta m’agrada!. Acaba de se nomenat candidat a l’alcaldia i ja té clar que vol ser regidor de cultura. Quines esperances pel seu partit i els seus votants. Que el contractin com a treballador del Departament de Cultura de l’Ajuntament!


Ah! Quina ciutat! És meravellosa.

.