"La Justicia no existe por la naturaleza, existe por la Ley"

18 de juliol 2006

L'Alcalde Canga


El passat dia 24 de juny va ser entrevistat l’alcalde de Sant Adrià, Jesús M. Canga, al diari El Punt.

De la seva entrevista em va copsar fortament una guspira diferencial que no tinc paraules per poder expresar:

Pregunta: Encapçalarà la llista del PSC?

Resposta: «A principis de mandat vaig dir que seria bo que aquest fos el meu darrer quadrienni, però el partit va dir-me que encara no puc marxar. Si el partit confia en mi, m'agradaria tornar-me a presentar perquè sóc feliç. Quan passejo pel carrer, la gent no desvia la mirada i em tracta amb respecte. Això, després de deu anys, és un valor afegit. M'agradaria continuar com a mínim, i també com a màxim, durant quatre anys més.»

Nota: El subratllat es meu.

Quan passejo pel carrer, la gent no desvia la mirada i em tracta amb respecte

Quina enveja!. Quan tindrem un alcalde d’aquest nivell? Un alcalde de debó!

Llegiu l'entevista aquí