"La Justicia no existe por la naturaleza, existe por la Ley"

30 de maig 2008

Blog de l'alcalde


El nou alcalde de Badalona ja ha obert el seu blog, en consonància amb els nous temps i amb la importància que dia a dia cobra el ser present a la Web i especialment a les bitàcoles. Al ser un blog institucional (www.alcaldedebadalona.cat) no podem esperar que sigui obert i escrit per una persona que vol comunicar amb la ciutadania si no un d’absolutament hieràtic i corporatiu on sols es manifesten les bondats i les realitzacions suposades del nou govern municipal. Es adir, un nou blog a l’estil del de Maite Arqué.

Anirèm seguint la seva evolució i us comentarem els seus articles.

Us deixem com a mostra de les excel•lències del nostre nou alcalde la seva Biografia més oficial encara que l’anterior també exposada en LRPB. Pareu atenció al seu currículum laboral que ens deixa ben clar els interessos del nostre alcalde: viure sempre de la política. Amén?

Biografia de l’alcalde

Vaig néixer a Badalona el 9 de juliol de 1955. Estic casat i sóc pare de dos fills.
Vaig fer els estudis de primària i batxiller a Can Nolis i el batxillerat superior i el COU al Col•legi Badalonès. He estudiat Ciències Químiques.
En la meva trajectòria política he estat coordinador de Publicitat i Imatge del PSC. Des de l’any 1996 sóc el Primer Secretari de l’agrupació del PSC de Badalona. També sóc membre del Consell Nacional del PSC i he exercit com a assessor del Gabinet de Presidència de la Diputació de Barcelona.

Pel que fa a la meva trajectòria a l’Ajuntament de Badalona, vaig ser elegit regidor l’any 2003. En el meu primer mandat com a regidor (2003-2007) vaig ser nomenat 8è tinent d’Alcalde i regidor de l’Àmbit de Recursos Interns. Al capdavant d’aquesta regidoria vaig liderar el pla de sanejament de les finances municipals, el qual vaig poder culminar amb bons resultats, cosa que ha fet que en aquests moments l’Ajuntament de Badalona presenti un balanç positiu en els seus comptes de l’any 2006 i 2007. També vaig impulsar des d’aquesta regidoria mesures que van ser pioneres, com les bonificacions fiscals sobre l’IBI de les famílies monoparentals.

En aquest primer mandat també vaig ser nomenat regidor responsable del districte número 4, que comprèn el barri de La Salut. Com a regidor de districte vaig treballar activament en el desenvolupament del Projecte d’Intervenció Integral dels 7 barris fronterers de la Serra d’en Mena en el marc de la Llei de Barris. També com a regidor d’aquest districte vaig impulsar el projecte i la construcció del nou Centre Cívic de La Salut.
En aquest període també vaig ser membre de la Mancomunitat de Municipis de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Des del mes de juny de 2007 he estat segon Tinent d’Alcalde i regidor de l’Àrea d’Urbanisme i Territori de l’Ajuntament de Badalona i membre de l’Àrea d’Infraestructures, Urbanisme i Habitatge de la Diputació de Barcelona.



1 comentarios:

Anònim ha dit...

Trabajar no dignifica al hombre. Es cosa de tontos y discurso de los que se aprovechan de ellos.
Bien por Serra, que sin dar palo al agua llega a alcalde.
¿Podrá ponerse en el lugar de los que no llegan a fin de mes, los parados, los que no pueden comprarse una vivienda porque tienen un sueldo miserable,los que conviven en barrios algo "durillos" motivados por el incivismo de unos cuantos,....?
Demasiado lejos de sus intereses inmediatos.

Saludos a los respublicanos